prosze nie kopiowac

niedziela, 5 lutego 2012

Mroźny luty...

Wczoraj o poranku nad Kanałem Bystrym temperatura powietrza wynosiła -31 stopni Celsjusza. Pomimo bardzo  mroźnej nocy zdecydowałam się wybrać rankiem w  plener:) Najgorszy był moment wyjścia z ciepłego mieszkanka bezpośrednio na zewnątrz, później było już tylko lepiej:) Mróz szczypał w policzki, wiatr włamywał się pod czapkę, ubrania sztywniały, śnieg skrzypiał pod butami, a  jednak nie pozwoliłam, by ta zimowa aura przeszkodziła mi w fotograficznej zabawie. Łatwo nie było.... Momentami palce przymarzały do aparatu, ale nie poddałam się, bo wschód słońca w tak mroźny poranek był przepiękny.... Uwielbiam tę miejscówkę właśnie o tej porze roku. Mijam ją codziennie w drodze do pracy i za każdym razem zachwycam się magią tego miejsca. Staram się co roku fotografować piękno Kanału Bystrego i jego okolicy, bo za każdym razem dostrzegam tam coś zupełnie nowego i fascynującego.... Zapraszam do oglądania:)


















11 komentarzy:

  1. Ewuś, wiem, o czym piszesz, bo ja wczoraj przy dużo mniejszej temperaturze palce skostniałe miałam:) ale Twoje poświęcenie się opłaciło, bo kadry niesamowite!!! Cuuuuuda!!! Wszystkie skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam i krajobrazy i samozaparcie :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! zachwycam się od kilkunastu minut, ale nic sensownego nie potrafię teraz powiedzieć. Może poza tym, że szkoda iż nie mieszkam w Twoich okolicach, bo mogłabym chodzić z Tobą na poranne plenery :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, malownicze zdjęcia. Opłacało się tak wcześnie wstać - śliczny wschód słońca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia sa tak niesamowicie piękne, że aż mam gęsia skórkę. Bravo. Gratuluje udanych kadrów

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimowa seria,ale zdjęcia przepiękne!

    Dziękuję za odwiedziny.Też będę wpadać i obejrzę wszystkie na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, fantastyczne kadry, zima uchwycona wprost bajecznie, slonce zachwyca... ach... sie rozmazylam:)

    Bardzo dziekuje za odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, bardzo ładnie i mroźno ;) pokazana zima.
    Słońce wprost wymarzone przy takich kadrach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie piękne kadry!Nie mogę się napatrzeć!!:)
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń