prosze nie kopiowac

czwartek, 24 maja 2012

Biebrzański Park Narodowy

W długi, majowy weekend odwiedziłam największy park narodowy w Polsce - Biebrzański Park Narodowy. 
BPN skrywa przede wszystkim naturalne, nietknięte przez człowieka rozległe mokradła, bagna oraz torfowiska, co czyni go tak niedostępnym i tajemniczym. Z tego powodu Dolina Biebrzy jest jedną z najbogatszych w gatunki ptaków wodno - błotnych ostoją w Polsce. To jest niesamowite miejsce, które zachwyciło mnie tym, że o godzinie 4 rano z minutami - gdzie praktycznie wszystko dookoła powinno jeszcze sobie smacznie spać - wokół Biebrzy tętni życie... Mnóstwo wycieczek z przewodnikami, fotografów, turystów, wędkarzy, a wszystko to w oparach niesamowitej mgły i wśród setek różnorodnych, tajemniczych odgłosów ptaków. Tego klimatu nie da się opisać.... zakochałam się w tym miejscu..., zapewniam, że jeszcze tam wrócę:)



  
 

















37 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona tymi zdjęciami, są Piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zatkało mnie. wszystkie piękne, bez wyjątku.
    zawsze, gdy jestem w jakimś pięknym zakątku obiecuję sobie, że wstanę wcześnie i zrobię zdjęcia o wschodzie słońca. nigdy jeszcze mi się to nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fotografie. Mgła bajeczna, słońce nieziemskie. Ujęcia do pozazdroszczenia.
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Otworzyłam oczy szeroko ze zdziwienia... zakochałam się, niesamowite zdjęcia! Piękne, ta mgła, światło! Wszystkie są rewelacyjne i nie mogłabym zdecydować które są moje ulubione.
    Pięknie mamy na tym Podlasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne krajobrazy!!! ślicznie ujęte słoneczko, mgła wygląda nieziemsko!!! serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, kocham Twoje kadry, zamykasz w nich światło jak piasek w butelce, zwłaszcza to popołudniowe, najcieplejsze i najmiększe :), może kiedyś jakiś kurs dla mnie zorganizujesz, to się pod takim okiem czegoś nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz niesamowity dar, do fotografowania takich klimatów :)
    brakuje słów, by opisać jakie te zdjęcia są magiczne.... :)
    no niezwykłe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarujesz, bajkowe światło i magiczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. kadry jak z kalendarza :) piękne. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNE NOSTALGICZNE ZDJĘCIA;-)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajka po prostu :) Magiczne chwile w pięknym świetle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam serdecznie za komentarze, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. woow, przepiekne zdjecia, cudnie ujete swiatlo... ach i ja sie zakochalam w tym miejscu:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż... wszystko już zostało napisane przez komentujących...
    Przepięknie i powalająco... Zarówno jeżeli chodzi o temat zdjęć jak i technika ich wykonania...
    Jestem pod wrażeniem... :-)
    Ja w tamtych okolicach rzadko bywam, ale u nas też podobne klimaty wystepują...
    P.S. Dziękuję za wizytę u mnie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak słów :-o Cudowne zdjęcia :-) Przepiękne :-)
    Moja znajoma też zakochała się w Biebrzy i non stop opowiada mi o tym miejscu :-) Nic tylko się tam wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny klimat na zdjęciach - piękne krajobrazy... oj zachęciłaś do odwiedzin tego zakątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. PIĘKNE zdjęcia i piękne miejsce, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne zdjęcia. teraz jestem w Ekwadorze, ale tesknie za polska

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje zdjęcia robione o poranku są tak pełne magii, że aż się chce wstać o 4 nad ranem żeby tam być :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się... po prostu...
    Są niesamowite!!!
    Dwa ostatnie- brak mi słów!

    Brawo Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam słow by cos napisac........ NIESAMOWITY klimat

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie dziękuję, zachęcam do odwiedzenia tego urokliwego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są na prawdę piękne. Takie delikatne, ale z drugiej strony wyraziste.
    Sfotografować naturę - też sztuka.
    Uwielbiam wschody słońca.
    W mieście, w naturze...

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany!!! Fantastyczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Co to takie pustki?;) Czekam na coś nowego :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie piękne ujęcia, zachwyciłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam... Dawno ni byłam na tak pięknym spacerze wirtualnym... Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne miejsce, piękne widoki, rewelacyjne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. MMM:) pięknie u Ciebie. Z ogromną przyjemnością będę zaglądała
    pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzy mi się taka wyprawa do Biebrzańskiego Parku, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne fotografie. Jeśli to nie tajemnica to jakiego Pani używa obiektywu? Też troszeczkę fotografuję, ale u mnie to dopiero początki. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam co napisać, bo wszystko już napisane. Cóż prześliczniej foty. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie, delikatnie fotografowane mgły.

    OdpowiedzUsuń