prosze nie kopiowac

piątek, 27 lipca 2012

Wakacyjny czas...:)

Od początku wakacji mam przyjemność uczestniczyć w fotograficznym projekcie DWO "Wakacyjny czas".  Polega on na uwiecznianiu wakacyjnych kadrów najmłodszych modeli:) Fotografie prezentowane w projekcie muszą odpowiadać konkretnym, z góry ustalonym tematom. W momencie realizacji mojego projektu powstało mnóstwo dodatkowych fotografii,    które również tutaj prezentuję. Zapraszam więc do obejrzenia pierwszej części tego ciekawego przedsięwzięcia:)


 Sielskie klimaty











***
 Letnie przysmaki




***
Pod słońce



***
W lesie






 ***
 Woda







***
Coś żółtego





 ***
 Zabawa




***
Na łące






 ***
 Ciekawe miejsce





 ***
 Letni deszcz






 ***
 Kwiaty





 ***
 To, co najbardziej kochamy w wakacjach - czyli Wolność



17 komentarzy:

  1. Jak fajnie, że w końcu coś pokazałaś, Ewuś:) Uwielbiam Twoje kadry, a te są niesamowite! Czekam na więcej:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie, pieknie, pieknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, długo kazałaś czekać, na Twoje niesamowite kadry skąpane popołudniowym słońcem :), ale było warto, cudowne ;), a drzewko niezwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo Cię nie było :) Jak dobrze że już jesteś! Czekałam na nowości i nie zawiodłam sie :) Jak zwykle fantastyczne wyczucie chwili, światła... :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Fenomenalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochani:) Cieszę się, że podobają Wam się zdjęcia:) Przepraszam, że ostatnio nie byłam obecna na blogu, ale trochę chorowałam, leżałam w szpitalu... Wszystko jest w porządku, także wracam tutaj cała, zdrowa i szczęśliwa:) Obiecuję, że nadrobię wszystkie zaległości, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dbaj o siebie, chwytaj chwilę i bywaj czasem ;)
      wszystkiego dobrego ;)

      Usuń
    2. przepiekne fotki :))))) wszystkie!!!!!!!!! :))

      Usuń
  6. jak pięknie ! każde zdjęcie jest moim ulubionym :) pierwszy raz widze taki pień drzewa ;] ciekawe bardzo. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne fotografie ! Zdjęcia z huśtawką oraz na łące w makach - jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo:)
    dziękuję za odwiedziny i miłe słowa ! Dla mnie każda wizyta u Ciebie to ogromna przyjemność, tym bardziej, że często odwiedzasz miłe sercu memu okolice.
    pozdrawiam z burzowego miasta nad Wisłą:)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  9. Huśtawka nad wodą, marzenie każdego dziecka. Piękne zdjęcia, bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewcia na usta tylko jedno się nasuwa piękne ,piękne, i jeszcze raz piękne !!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, świetny letni klimacik, a w zimie jak miło będzie powracać do takich ujęć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę się rozpisywać bo pisać nie umiem, ale dla mnie REWELACJA pod każdym względem :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! :) Całe lato zamknięte w kilku kadrach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo pisać... :-)
    Bardzo ładne zdjęcia, po prostu super...
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń