prosze nie kopiowac

niedziela, 30 grudnia 2012

Małe sukcesy....


                          Dzisiaj, z końcem roku, miło mi poinformować, iż moje fotografie zostały wyróżnione w konkursie fotograficznym serwisu dcamera.pl "Jesień w pejzażu"                                                    i umieszczone zostały w pokonkursowym katalogu. Zdjęcia mają numery 60, 61 oraz 62.   
Zapraszam do oglądania:)

  



                                                          I kolejny mój mały sukces: Moje zdjęcie zajęło III miejsce w lokalnym konkursie "Augustowskie klimaty".



21 komentarzy:

  1. Brawo. Widzieliśmy. Gratulacje.
    Pozdrawiamy i wspaniałych kadrów w Nowym Roku życzymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście chciałabym z całego serca pogratulować tego wyróżnienia! Od razu weszłam na stronę i muszę przyznać że pewnie nie łatwo się było dostać do tej listy. Bo niektóre prace są powalające. Serdecznie gratuluję i życzę dalszych sukcesów! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, w pełni zasłużone wyróżnienia! Niech w 2013 będzie ich jeszcze więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, wcale mnie to nie dziwi, zdecydowanie zasłużenie, ja się zakochałam dawno już w Twoim obiektywie i jego spojrzeniu na świat, może kiedyś doczekam się jakiejś Twojej fotografii w moim domku ;) i wielu kolejnych sukcesów na gruncie zawodowym i prywatnym Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Bezsprzecznie zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też to wcale nie dziwi. Piękne zdjęcia, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Gratuluję Ewka !!!
    To przemiłe uczucie być docenionym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje !!!! Ślizna fotka - uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)

    To duże wyróżnienie i naprawdę zasłużone :))

    Pozdrawiam Ewo :)

    PS. Wczoraj przyszło mi tło :)
    Zaraz po Nowym Roku biorę się do roboty :) Czas na pierwsze próby:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne zdjęcie!
    Bardzo fajny blog, poobserwuje chętnie :)
    Zapraszam również do mnie: http://w-obiektywie-rutka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa gratulacje, życzę kolejnych sukcesów w nadchodzącym 2013 roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz gratuluję! Cieszę się, że nadchodzi Nowy, Wyjątkowy Rok! Niech każdy jego dzień będzie dla Ciebie źródłem inspiracji i sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!
    Cudownego Nowego Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego w 2013!!!
    GRATULUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, sukcesy jak najbardziej się należały. Szczęśliwego 2013-go !

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wszystkie komentarze! Ja również życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku 2013:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę z opóźnieniem - Szczęśliwego Nowego Roku! :-)
    P.S. i gratulacje... a zdjęcia piękne.. jak zawsze zresztą...

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Oby więcej takich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję! Właśnie przeglądam Twoje zdjęcia, zasługują na nagrody, są naprawdę wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń