prosze nie kopiowac

środa, 31 lipca 2013

Wakacyjne chwile...:)

 W tym roku po raz kolejny mam przyjemność uczestniczyć w fotograficznym projekcie DWO "Wakacyjny czas".  Polega on na uwiecznianiu wakacyjnych kadrów najmłodszych modeli:) Fotografie  prezentowane  w projekcie muszą  odpowiadać  konkretnym, z góry ustalonym tematom.  W momencie realizacji mojego projektu powstało  mnóstwo  dodatkowych fotografii, które również tutaj prezentuję. Zapraszam więc do obejrzenia pierwszej części tego ciekawego przedsięwzięcia:)


Opowieści znad jezior i mórz 




Słodkie lenistwo



Do góry nogami



Mali odkrywcy




Houston mamy problem




Mały podróżnik









O zachodzie słońca





Indiańskie wakacje



15 komentarzy:

  1. piękne, Ewuniu, te ślady stóp, karmienie kaczek...cudowne chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudowne zdjęcia! a na tym pierwszym to padłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne i pomysłowe zdjęcia, mali odkrywcy i mały podróżnik najbardziej nam przypadły do gustu, indiańskie wakacje również. Aaaaaa dużo tych fotek są tak piękne i przemyślane że trudno się skupić na jednej.
    Pozdrawiamy Ewuniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, bajkowe klimaty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo mi się zdjęcia (all) podobają :-)
    Ja nawet do zdjęć/portretów się nie przymierzam...
    Krajobrazy to chyba łatwiejszy temat zdjęć :-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zatrzymane chwile! Pierwsze mnie powaliło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i to światło!
    Bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malec ze szkłem powiększającym patrzący wcale nie przez nie podbił me serce od razu:) !
    Jak zwykle wspaniała sesja. Dzieciaki są cudne w swej naturalności.
    A TY umiesz znajdywać fantastyczne światło !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są tak fantastyczne, że nie wiem które wybrać ?! Ale chyba Houston najbardziej mi przypadło do gustu.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. :D
    ale kadry ! skąd Ty bierzesz takie światło ? :> ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Ewo Twoje fotografie, za każdą z całego serca dziękuję, bo zatrzymują mnie na tę chwilę, na ten moment!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne fotografie! szczegółnie na nóżka z bandażem, mam nadzieje że małemu nic się nie stało. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń