prosze nie kopiowac

środa, 23 października 2013

Suwalszczyzna - kraina jak baśń....

Suwalszczyzna - kraina jak baśń....
Takim hasłem powiat suwalski promuje swój region. Nic w tym dziwnego, bo faktycznie Suwalszczyzna, podobnie, jak i całe Podlasie jest bardzo urokliwa. Mało który region Polski    może poszczycić się takim bogactwem krajobrazów i taką różnorodnością kultur. To taka Polska w wersji mini: migotliwe tafle jezior, malownicze góry, pagórki, urokliwe doliny tworzą niepowtarzalny krajobraz. Szczególne piękne jest jezioro Wigry, które, należy do najgłębszych w kraju (5 miejsce) i zarazem największych  (10 miejsce)  w Polsce.
Polecam i zapraszam do obejrzenia mojej galerii klikając pod zdjęciem "czytaj więcej":)


























15 komentarzy:

  1. Piękne! Wyobrażam sobie o której musiałaś wstać,żeby załapać się na takie cudne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w Twoim obiektywie każdy region byłby bajką ;) Suwalszczyzna piękna, ale ja jestem wierna mojemu Dolnemu Śląskowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się zakochać w tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Kocham Mazury ale takich cudownych jesiennych zdjęć nigdy nie udało mi się robić. Znam mgły tylko te poranne, letnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego początkującego bloga o fotografii: http://adrian-fotoblog.blogspot.com jeśli ci się spodoba możesz zostawić komentarz i dodać do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż chcę w rodzinne strony.....
    Uwielbiam Twoje kadry, wkładasz w nie serce....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. powalają te zdjęcia na kolana! cały urok miejsca świetnie oddany
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki.... Aż chciałoby się to zobaczyć na żywo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jej ... zakochałam się w tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń