prosze nie kopiowac

niedziela, 12 stycznia 2014

Wspomnienie lata....

Wiem, właśnie mamy środek zimy....Jednak dzisiaj "wzięło mnie" na wspominanie lata.... Bieszczady, Sanok, Solina, Polańczyk, skansen   w Sanoku, ruiny zamku Sobień, Muzeum Historyczne w Sanoku, Galeria dzieł Zdzisława Beksińskiego, szybowisko Bezmiechowa, Lutowiska, Połonina Bukowe Berdo, Krynica Górska, Jaworzyna Krynicka to obowiązkowe miejscówki, które po prostu trzeba zobaczyć:) Polecam:)












































































16 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, super relacja... widzę, że nie tylko ja tęsknię za latem...
    Pierwsze zdjęcia rewelacyjne, jaka przestrzeń! Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  2. same piękne zdjęcia! i cudowne widoki. Muszę koniecznie w tym roku jechać na urlop w góry, aż wstyd przyznać ale z reguły z lenistwa wybierałam wakacje nad morzem. Mam nadzieję że mi też uda się przywieźć takie cudowne zdjęcia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bieszczadzki klimat ..... muszę koniecznie na wiosnę zabrać tam moich chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością patrzę na Twoje zdjęcia, szczególnie że zrobione na "moim podwórku" :) Skansen wybornie sfotografowany. Patrząc z perspektywy 1400 km od Sanoka, chciałbym tam już wrócić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe fotki! Z tych wszystkich miejsc, byłam tylko na Bezmiechowej. Widzę, że rośnie Ci konkurencja, bo i córcia zabrała się za fotografowanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne jest. aby mieć co wspominać:)
    Rozmarzyłam się. Piękne te Twoje wspomnienia - tyle znanych miłych sercu memu miejsc Ewka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż miło popatrzeć na takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały zainteresowany mechaniką:)
    piękne zdjęcia, widać, że profesjonalnie robione
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! Chyba się powtarzam ale znowu nie wiem co podziwiać bardziej - zdjęcia czy obiekty zdjęć. :-)
    Podoba mi się tym bardziej, że w tamtych okolicach to ja jeszcze nie byłem. :-(
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemnie się oglądało.Piękne kadry i miejsca,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż cieplej się na sercu i duszy robi oglądając takie fotografie z letnich wycieczek. Cudne kadry. Bieszczady (i okolice) są przepiękne. Byliśmy z mężem tylko raz, teraz czekamy aż córa podrośnie ( ma 20 miesięcy) żeby uczyć ją wytrwałości i siły podczas wędrówek górskich ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. robisz wspaniałe fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękne zdjęcia, masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wspomnienia! Z przyjemnością obejrzałam wszystkie kadry, są świetne. Widzę, że cała rodzina lubi aparaty w łapkach trzymać. :-)

    OdpowiedzUsuń