prosze nie kopiowac

sobota, 1 marca 2014

Dzieci dzień po dniu....

W lutym, po raz kolejny miałam, przyjemność uczestniczyć w fotograficznym projekcie DWO " Dzieci dzień po dniu...". Polegał on na tym, że każdego dnia lutego należało wykonać jedno zdjęcie swoim pociechom. Celem projektu była motywacja do fotograficznej aktywności i rozwoju fotografów dziecięcych oraz mobilizacja do poszukiwania ciekawych momentów z życia codziennego. Zapraszam więc do obejrzenia efektów tego ciekawego przedsięwzięcia:)

















































11 komentarzy:

  1. Zimowe leśne kadry najbardziej mnie urzekły ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie fantastyczna cała seria fotografii. Podoba mi się taki pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWN E ! ! ! zwłaszcza pierwsze i te misiowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze - obejrzałam z wielka przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia.A co to za narzutka na 4 zdjęciu. Ja włóczkowa, więc moje oko zawsze takie rzeczy znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. magicznie ! to światło w lesie, piękne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanialne! Cudowny klimat i to słońce w lesie! :) Pozdrawiam serdecznie - Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło było po długim niebycie na blogerze znów do Ciebie zajrzeć. Zdjęcia jak zwykle piękne i projekt ciekawy.
    Pozdrawiamy Ewo serdecznie. R i J

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia w lesie.. wow. Nie wiem,co powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. :-) :-)
    Trudno coś innego napisać niż to, że zdjęcia po prostu są SUPER!
    :-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń